Nu har jag äntligen fått tag på ett ordentligt (tror jag?!) internet! Jag ska försöka uppdatera er om vad som har hänt dem senaste sju dagarna sedan vi kom till Zipolite. Dem första dagarna här var väldigt jobbiga för min del, det var svårt att komma till ro plus att jag blev sjuk under bussresan från Mexico City till Zipolite. Men nu känns det mycket bättre och jag trivs väldigt bra här. Vi bor och arbetar på ett center som heter Piña Palmera och här bor några av personerna med funktionsnedsättningar och dem andra volontärerna. Vi jobbar mellan halv nio och tre varje dag förutom söndagar. Nu ska vi dra ner en sväng till stranden som ligger cirka hundra meter från där vi bor, vi är alla sugna på att bada efter en svettig dag men vågorna och strömmarna här gigantiska så man kan bara doppa sig försiktigt i kanten. Bilder kommer snart!

Kommentera

Publiceras ej